Akreditace Erasmus představuje nástroj pro organizace v oblasti vzdělávání dospělých, odborného vzdělávání a přípravy a školního vzdělávání, které se chtějí zapojit do výměny a spolupráce mezi různými zeměmi. Udělením akreditace Erasmus se potvrzuje, že žadatel sestavil plán pro realizaci vysoce kvalitních mobilit v rámci širšího úsilí o rozvoj své organizace. Tento plán se nazývá Plán Erasmus a je to významná součást žádosti o akreditaci Erasmus.
Cíle akce
Posílit evropský rozměr výuky a učení prostřednictvím:
podpory hodnot inkluze a rozmanitosti, tolerance a demokratické účasti,
podpory povědomí o společném evropském dědictví a rozmanitosti,
podpory rozvoje profesionálních sítí v Evropě.
V oblasti školního vzdělávání
Zvýšit kvalitu výuky a učení ve školním vzdělávání prostřednictvím:
podpory profesního rozvoje učitelů, vedoucích pracovníků škol a dalších pracovníků ve školách,
podpory využívání nových technologií a inovativních metod výuky,
zlepšování jazykového vzdělávání a jazykové rozmanitosti ve školách,
podpory sdílení a předávání osvědčených postupů při výuce a rozvoji škol.
Přispět k vytvoření Evropského prostoru vzdělávání prostřednictvím:
budování kapacit škol za účelem jejich zapojení do výměn a spolupráce mezi různými zeměmi a realizace vysoce kvalitních projektů mobilit,
zpřístupnění vzdělávacích mobilit všem žákům ve školním vzdělávání,
podpory uznávání výsledků učení, kterých žáci a pracovníci dosáhli během období mobility v zahraničí.
Na tento školní rok jsme získali grant na mobilitu (výjezd) 20 žáků z naší školy v rámci projektů eTwinning, které realzujeme.
Battle of Drobes. Na 1. stupni pracujeme na tématu "oblečení" a klademe si otázky: Odkud naše oblečení pochází? Jaké jsou materiály? Co se můžeme o našem oblečení dozvědět z visaček? Co se děje s oblečením, když už ho nepotřebujeme? Coje "fast fashion"? CO můžeme udělat, aby oblečení bylo udržitelné? Budeme objevovat s Baskickou školou.
Our Food - Our World. Na 2. stupni se zaměřujeme na jídlo. Odkud pochází naše oblíbené jídlo? Jak je balené? Jaké jsou nutrické hodnoty? Budeme objevovat se školami ze Španělska a Holandska.
Projektové období 2024 - 2025
Číslo projektu: 2024-1-CZ01-KA121-SCH-000225447
Vzdělávání pedagogů:
ICT oin the Classroom: Inovative Tools to Facilitate Students learning, Collaboration and Creativity